lördag 27 mars 2010

Tokförkyld

..det är ett jäkla ord egentligen. ..och ett helvete att vara.

Igår blev Hv71 klara för semifinal i hockeyn, så även Dif.. Jag såg matchen på TimeOut med vännen David. Käkade en grillbiff som var väldigt god, den serverades med strips och rödvinssås..

I dag ska jag ner på stan och kanske köpa på mig något nytt, roligt, fint eller bara bra och nyttigt. Vem vet. Kvällen blir lugn eftersom vi startar vårat kval till division 1 med basketen i morgon. Då kan man inte hålla på och vara oseriös utan man får se till att vara förberedd på bästa sätt, vilket har blivit lite svårt för undertecknad då eftersom jag är just som rubriken säger tokförkyld. Kanske blir det laddning med film, sport eller annat trevligt ikväll. Lite godis kan jag nog vara värd också...

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Mogge, hoppas förkylningen är bättre nu! //Katarina