tisdag 23 mars 2010

Tisdag 23e mars..

Visst är det rätt surt om man har sovmorgon och inte kan sova längre än till sjutiden? Det hände i.a.f mig nu i morse. Om sisådär tre timmar börjar jag jobba och sedan rullar det på med jobb och träning resten av dagen.

Vad har du skett i livet sedan mitt senaste inlägg. Jo, slutspelet och kvalserien i hockey har börjat. Dä inledde Hv71 med två sköna vinster för att sedan i går kväll gå på pumpen mot Timrå. Jönköpingsgänget leder matchserien med 2-1..först till fyra segrar gäller. I kvalserien inledde Leksand med en förlust. Härligt. Jag vill absolut inte ha upp det jävla jojo-skitlaget i Elitserien. Jag hoppas påSödertälje och (nästan) vilket annat lag som helst.

För vår egen del i basketen så är nu äntligen kvalschemat till division 1 lagt. Det ser ut enligt följande:

28/3 Jämtland (h) 14.00 Årby
4/4 Järva (h) 16.00 Årby
10/4 Tensta (b)
17/4 Jämtland (b)
21/4 Järva (b)
24/4 Tensta (h) 19.30 Sporthallen

Jag tror ärligt att vi har en väldigt god chans att klara av detta, men vi måste såklart vara på tå redan från första uppkast. Räkna med att du kommer kunna läsa små tankar och funderingar här framöver.

Kvalförberedelser


Jag tycker för övrigt att det är hög tid för våren att komma hit på allvar nu. Jag vill inte se en enda snöflinga igen före november..och självklart ska de snöhögar som ligger överallt försvinna...bums.

Inga kommentarer: