onsdag 2 december 2009

It's my life..

Hej! Jag lever fortfarande. Faktiskt..om nu någon tvivlat.. Visst jobbar man en massa, och pysslar med basket, så det gör ju att man uppskattar den lediga tid man har desto mer..

Igår var vi i Tensta och spelade träningsmatch.. Det var KalleAnka-nivå på allt..Domare, motståndarlag och sekretariat. Låt oss bara konstatera att vi inte fick chansen att spela en jämn match..med en konsekvent bedömning..

Kvällen har varit helt basketfri. Jag hade först tänkt att bara låsa in mig och inte umgås med någon, men så hörde Jen av sig och tyckte att jag skulle fika med henne och några vänner till, och eftersom det var länge sedan jag träffade dem så hängde jag på. Visserligen var jag trött, men det var en trevlig fika.

Vi gled runt en snabb sväng på stan. Jen lämnade in lite bilder som hon tagit i Barcelona..bl.a från El Classico där hon och hennes sambo var i helgen..fulingarna passade även på att förlova sig. Jättegrattis.

...sedan när jag fullständigt tröttnat på att gå på stan råkade vi passera Cervera inne på 21:an hittade jag 6st fantastiska whiskeyglas..jag var bara tvungen att köpa dem. Billiga var de oxå. De är kupade i botten så de står inte platt..utan lutar..och när jag skriver lutar så menar jag verkligen lutar..De är formade som en sån där kul leksak som man snurrar...Dreidel.. Haha!

Dessutom plågas jag av ett dilemma.. Mer om detta kan komma framöver. Jag tänker en hel massa i.a.f ska ni veta kära läsare. Heja!

Inga kommentarer: