tisdag 8 december 2009

Åttonde december

Det är konstigt ibland. Livet alltså. Det har sina små krumsprång och bjuder på överraskningar emellanåt. Både av den variant man vill ha..och av den mindre välbehagliga sorten. Jag har till exempel insett att det blir en ganska lång, skön, välbehövlig ledighet från arbete snart. Mellan 17e dec och 11e jan arbetar jag inte i.a.f. Visst det blir lite basket, men även där har vi en del ledigt. Jag ser fram emot att ladda batterierna under denna tid. Jag kan erkänna att jag känt mig lite sliten de senaste veckorna.

Nåväl.

Jag vet inte om det var just ledigheter som jag hade i åtanke då jag började skriva detta inlägg. Nä. Jag tänkte nog snarare på det övriga livet. I fredags förra veckan gifte sig min far med sin A. Nu på lördag skall det firas med familjemiddag. Vi får väl se hur det går på den. Jag har i.a.f fixat present, men kan såklart inte skriva vad jag införskaffat här. Min far har trots allt internet och skulle kunna råka surfa in på denna blogg, även om jag finner det högst osannolikt. Så teknisk är han inte.. Denna händelse får väl i varje fall ses som en trevlig...

Måste jag ta upp något jobbigt? , jag vill inte just nu..utan avslutar här för stunden..

Inga kommentarer: