söndag 20 september 2009

Bara så att ni vet...

..så lever jag fortfarande. Har inte haft någon jätteinspiration att skriva denna vecka, men vi får se vad som sker under veckan som kommer.

Idag började jag & K att bugga igen. Jag var väl inte tokinspirerad innan det var dags att dra sig dit, men när man väl var där så blev det skitkul. Ser redan fram emot kommande vecka hos Mälarbuggarna.

Helgen har varit träningsfri, men jag fyllde den med en del basket ändå. USM för våra U18-lag. Tjejerna spelade hemma i Bollhuset och grabbarna i Norrköping. Tjejerna vann två av tre.. Hur det gick för killarna vet jag inte riktigt.

På lördagskvällen var det även smygpremiär för BalanZe- gymmet jag skall börja träna på. Kul invigning med mingelvingel, underNoihållning i form av Dogge Doggelito, Noice, en tjej som hette Sanna nå'nting och Peter Wahlbeck. Det bjöds på mat och dryck och jag ser verkligen fram emot att få rulla igång på allvar med träningen.

Mer än så har jag inte inspiration att skriva om just nu.

2 kommentarer:

Anonym sa...

BLOGGA MERA..När får man se lite bilder från ditt liv? Gärna ifrån buggandet!

Moggelito sa...

...är ju lite svårt att fota sig själv när man dansar...eller hur.. ;)