onsdag 9 september 2009

090909, en historisk dag..

..på många sätt. Dels är det ett spännande datum i sig. Jag vet många blivande föräldrar som hoppas att deras barn skall ploppa ut just idag. ..äsch.

När jag satte mig för att skriva detta inlägg hade jag flera roliga tankar kring hur detta skulle utformas, men nu är de som bortblåsta. Jag får helt enkelt nöja mig med att konstatera att det är ett lite coolt datum, att det är Uppkastkväll i Bollhuset ikväll, att Sverige spelar mot Malta i VM-kvalet på bortaplan ikväll, att jag verkar bli ledig idag...dessutom hade det kanske varit ännu coolare om jag skrivit detta 090909 klockan 09:09:09.. OK, nu är väl 07:07 rätt acceptabelt det med men..

Jag lyckades inte ens hitta en bra bild med dessa siffror på. Jag hade en idé där om jag ville ha en bild med svart bakgrund ock kraftfullt röda digitala siffror som lyste just 090909 då.

..för övrigt är detta mitt 200e blogginlägg här... Har du läst alla? ..annars vet du ju vad du gör nu..

Inga kommentarer: