måndag 20 juli 2009

Ge mig skit!

...för att jag inte uppdaterat här.. Det är kanske sådant man får tåla, men jag gav ju mig själv löftet att vara lite offline, vilket naturligtvis även omfattar bloggen. Nu kopplar jag i.a.f upp litegrann för att uppdatera här och tömma mailboxen och annat.

Vad har då hänt på den dryga nedkopplade veckan? Jo, jag har softat en del. Jag har sett sommarteatern på Rademachersmedjorna. Föreställningen heter "Gröna Hissen" och jag rekommenderar den verkligen. Passa på att se den innan det är försent. Jag har varit ute i regn och blivit dyngsur, lagat cykelpunkteringar, haft basketmöten, kollat film och festat litegrann.

Nu i eftermiddag åker jag ut på landet för att bo där några dagar. Det blir som balsam för själen, jag tänker inte ens ta med mig datorn ut dit. Vem av er därute hade trott det om mig? :)


Vi hörs, hoppas jag...

Inga kommentarer: