söndag 12 juli 2009

EM-brons & kattvaktande..

..ja, det blev till slut ett brons för de svenska tjejerna. Jag tycker som sagt att de gjort en bra turnering och de kan vara stolta över insatsen. Spanien vann finalen mot Frankrike och får väl ses som det bästa laget då. Nu är EM över för denna gång och man kan börja fokusera på den stundande säsongen i Damligan.

K har varit här och hämtat sina kissar. Redan efter tio minuter kändes det tomt. ..men nej, jag tänker inte skaffa katt igen..

På måndagen skall jag försöka låta bli att koppla upp mig överhuvudtaget. Jag skall helt enkelt bara vara. En utmaning som borde klaras av utan större svårigheter, jag har ju saker att göra i morgon. Städa och sånt. Kanske skulle jag passa på att möblera om litegrann också. Nå, vi får se vad energin räcker till i morgon.

Nu fortsätter jag min filmkavalkad. Härnäst står Heat på programmet.

1 kommentar:

Anonym sa...

UPPDATTERA!
för höge farao!