fredag 24 juli 2009

Fredagskväll..

Jag har idag tagit det lugnt hela dagen. Har inte känt mig riktigt i topptrim sedan i onsdags. Igår var Rickard här och vi snackade lite skit, fikade & spelade tv-spel. Soooft. Det var jag värd eftersom jag hade tvättstugan fram till 16.00.

I morgon åker vi till världsmetropolen Åmmeberg för att fira Fredriks 30-årsdag. Hoppas på bra väder eftersom det blir så mycket trevligare då. Jag kanske ger en liten rapport om hut det gått där.

Har rätt mycket tankar i skallen just nu. Det handlar om allt från utbildning till relationer och en massa annat. Känner mig lite off just nu, men jag tror det bland annat har med bristen på sol de senaste dagarna plus att jag känt mig lite sliten på sistone då. Jag kommer igen, det vänder. Det får man ju i varje fall hoppas, annars blir det ju jäkligt dystert.

Ni som känner mig vet ju att jag brukar komma igen.
..för jag ger inte upp..

2 kommentarer:

Rico sa...

Det blir vad man gör det till´...
Fuck it.
Rock it.
Hit it!
Fattar du?

Moggelito sa...

Sjuk du är, men lite rolig oxå.. :P