måndag 8 juni 2009

Ternheim var magisk

Jag vill tacka Anna Ternheim för en fantastisk konsert igår, detta trots att det blev lite kylsaget under konserten.

Underbara Anna

Foto: Joakim Serrander/Folket



Idag har man gjort sitt sista arbetspass på Stålforsskolan för terminen. ..och lektionen blev till och med inställd på grund av klassens dag. Jag använde tiden till att göra lite andra praktiska saker.

Man kan konstatera att gårdagens val till Europaparlamentet blev en framgång för Piratpartiet. Det skall bli intressant att se vad de kan göra i Bryssel.

I morgon är det avslutning och sedan väntar en lång ledighet för undertecknad. Fast skulle det vara som så att någon har ett jobb till mig så är jag inte alls omöjlig..

1 kommentar:

Unknown sa...

Åh, jag skulle också ha velat se Anna Ternheim!