söndag 7 juni 2009

Pisskitsmickenilsson

Han är väl för jävla dålig. Jag tycker man skall frånta honom sitt svenska medborgarskap.

Jag hade en i övrigt trevlig kväll hemma hos Ellen som tog studenten. Det bjöds på god mat och dryck. Jag var bland de sista att lämna festen, för ska det vara..så ska det vara rejält.

Jag har även gjort min medborgerliga plikt och röstat i valet till Europaparlamentet.

Idag, söndag har jag spelat teater nere på stan. Vi gled omkring i form av ett resande teatersällskap på olika platser nere i centrum och körde dels improvisationsteater och dels spelade vi upp ett antal scener med olika händelser ur Eskilstunas historia. Allt detta var väldigt kul och det gick bra. Jag tror även de flesta av de som stannade och tittade på oss uppskattade detta. En av dagens höjdare var nog i Stadsparken där jag skulle sätta en clownnäsa på ett stackars litet barn. Det lilla livet har väl inte slutat gråta än.. Vi höll på i cirka fyra timmar och det var rejält kraftuttömmande. Jag köpte en pizza efteråt och käkade den samtidigt som jag tittade på Terminator 3. Lagom underhållning.

Jag försöker ladda batterierna nu för att orka ta mig ner till Strömsholmen för att lyssna på Anna Ternheim senare ikväll. Det ser jag fram emot.

Inga kommentarer: