tisdag 10 mars 2009

Hedersomnämnande och uppdatering..

Orres blogg omnämns undertecknad. Mycket trevligt att folk utanför laget också ger en cred. Mäkta stolt ska ni veta. Dessutom känns deras startfemma mycket intressant. Jag skulle mer än gärna ha de spelarna att tillgå. ..men jag vill inte byta bort mina töser heller för det.

I övrigt så har vi sjukdomar florerandes i laget nu. Detta är mindre bra inför det kommande kvalet. Krya på er sjuklingar.

Ikväll var jag på O'Learys med Blomqvist, Annica & Henke. Såg Liverpool dominera ut Real Madrid. Imponerande. Men den viktiga matchen är ju i morgon.. Man U vs Inter. Och Hv71 vs Timrå...såklart..

Jag borde kanske uppdatera er litegrann om festen jag hade för vännerna i helgen. Det var en väldigt trevlig tillställning med många sköna skratt och sådant. Presenter fick jag också. Ett gåvoset med whiskey och två spel av "de icke basketrelaterade vännerna", en signerad tröja plus ett fint pokerset av coach och fys-Khalle, en trevlig bok om whiskey av Hazze & grannen samt ett godisträd och ett par läckra porter (öl för den obildade) av Lisa & Maria. Jag är mycket tacksam över alla presenter och glad över att kvällen blev så fantastiskt trevlig.

Jag passade även på att färga håret idag. Brunt....typ. Jag blev nöjd. ..och det är faktiskt viktigast.

Nu är det dags att gå och knoppa. Ska jobba på Stålfors i morron. ..hmm idag, menar jag.. Vi hörs..

Inga kommentarer: