torsdag 12 mars 2009

Jag är besviken..och tankfull..

...det finns många saker att tycka och tänka om just nu kan man i.a.f konstatera. På alla möjliga plan... Sport, det personliga planet, utbildningar...

Jag måste fundera på saker och ting i.a.f. Så mycket är säkert.

Varför blir det såhär?

Det är för övrigt inte klart än vilka två div.1 lag som får möta oss och Umeå i kvalet som skall börja på onsdag.. Det står mellan Sallén (Uppsala) och Eos (Lund) & Stockholmspolisen. (Om du inte ens a-n-a-r vart de kommer ifrån har du problem..)

Skönt att förbundet har framförhållning och kan tänka logiskt. ...för er som inte förstod var det senaste ironi.. Buden skiftar omkring huruvida vi skall börja hemma eller borta, (ok, att vi inte vet xakt vilka våra motståndare är accepterar jag eftersom det skall förkvalas till helgen..) ..men visst skulle vi som ligalag kunna få börja hemma för att alla ska kunna förbereda sig på ett bra sätt, med arrangemang och dylikt.. Div 1-gängen skulle ju kunna förboka resor eller något. Detta blir en dyr historia för alla inblandade istället.

Idag fick jag i alla fall höra att det ser ut som om vi kommer få åka stor buss åtminstone. Det gör jag ju mycket hellre än att sitta i minibuss till Umeå och ev. Lund..vi får se vilka som klarar förkvalet. Det blir intressant i vilket fall som helst.

Som en liten avslutning vill jag tacka Hv71 för att de gjorde det de skulle göra idag och spöade Timrå. Nu måste gänget bara vinna borta på lördagockså. Dessutom spelar Man U borta mot Liverpool. Halvviktig match det med..

...det blir en hel del vikarierande på Stålfors den närmaste tiden dessutom..

Inga kommentarer: