fredag 30 januari 2009

Jag skulle ha beställt 6 böcker..

..inte fyra som jag skrev om senast. Men en var restnoterad....och en missade jag i listan. Nu är bägge de titlarna åtgärdade och beställda. De kommer göra mig nästan 500:- till fattigare. Tjoho. Tur att det inte finns något roligare man vill göra för sina pengar. ..eller ja.. Jag var på IKEA i V-ås idag. Gjorde av med hela 157 kr där.

Inköpen bestod av:

* 6 flata tallrikar
* 6 djupa dito
* 1 diskborste
* 10-pack batterier (LR6)
* 3 st ljusbägare
* 10 st galgar...de var det dyraste jag köpte där..

..rätt OK ändå tycker jag...

MediaMarkt köpte jag en film
* 1408 för 49:-

Chilli blev det en tavla..
129:- för ett coolt New York-motiv.
..jag såg en till jag bara MÅSTE ha där oxå..

Det var jag, Linda, Maria & Lisa som gästade stan..

Trevlig dag. Även om den kunnat sluta trevligare. Det kan de väl alltid. Man måste ju ha något att toppa så att säga...

På söndag möter vi Visby hemma. Har en känsla av att det kan bli en ödesmatch..igen. Fan, vad vi behöver vinna.

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis Mogge! Du är värd det bästa, vi håller tummarna!
GH