måndag 2 februari 2009

Fan, fan, fan..

Jag är bitter.. Saker går inte alls som man vill eller hoppats på just nu. Är det inte det ena, så är det något annat.

Jag har mycket inombords som behöver ut, undrar hur jag skall lösa det. Man kanske får använda några av vännerna som bollplank, eller spela innebandy i bar överkropp på onsdag (jag är ju målis..och då kanske man lyckas kanalisera bort en del av det man bär inom sig). Jag är ju inte direkt en person som pratar massor omkring mitt eget så att säga. Jag upplever mig själv och upplevs mer som en lyssnare. En god sådan hoppas jag också.

Jag varken vill eller kan öppna mig här just nu, men det kanske kommer framöver. Hursomhelst finns det som sagt mycket att säga..om mycket..

Dessutom har inte de där jäkla böckerna jag beställde kommit än..och jag kommer ligga fem kapitel bakom i morgon tisdag.. Svårt att läsa i något som man inte har..ju. ..och inte kan jag logga in på Blackboard heller. Helvete.


...framgång, medgång. Jatack.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ett par bira.. och lite trevligt sällskap på lördag så blir allt bra ska du se..

Anonym sa...

Morsan, då??

Moggelito sa...

..mammor kan man oxå prata med.

Anonym sa...

Jaha... varför gör du inte det, då?