fredag 23 januari 2009

Korta tankar och information..

Att man förlorar matcher hör idrotten till, men förlusten hemma mot Norrköping i onsdags känns fortfarande onödig. Vi förlorade med sju poäng (74-81) men det kändes verkligen som om det var en match vi kunnat vinna. Det fanns saker man borde gjort annorlunda i den..men det är inget man kan förändra nu. ..men det borde gjorts då..som sagt, tycker jag.

Nog om det.

I morgon, lördag är tanken att jag tillsammans med några vänner skall umgås litegrann. Har en känsla av att det blir något spel, kanske en film och/eller något smaskens att äta/dricka.. Eventuellt ska vi träna tiiiidigt på lördag också.

På söndag spelar vi ligamatch igen. Denna gång är det Luleå som kommer på besök. Låt oss hoppas på två friska poäng. En vinst där får ses som en välbehövlig bonus.

Det är väl ungefär så som helgen ser ut.

Jag har fått frågor angående det förra inlägget.. Och jag fortsätter vara hemlig..men den som fortsätter läsa här kanske blir uppdaterad..vem vet..?

Plugget går bra. Jag beställde fyra fina kursböcker i går för 1000:-. Det är billigt att plugga..och det finns inga fattiga studenter..har jag hört..

Nu är det fanimej frukostdags..

1 kommentar:

Anonym sa...

Du vet vad jag tycker om basket men nu får du hitta på nått bra...
Jag har skapat ett forum på:
http://ricobranting.forum24.se/
Alla är välkommna.
Ha d bra