fredag 12 september 2008

Jag måste uppdatera bloggen..

..har jag hört.. :)

Ok.. Sedan det senaste inlägget för en vecka sedan... Har jag.. :

* Inte spelat teater.
* Fått respons på mitt referat (det gick bra).
* Tränat basket, såklart...(..eller ja...mina damer har tränat..).
* Pluggat.
* Gjort ett muntligt framförande för skolan (Om att hålla muntligt föredrag).
* Fikat.
* Skrivit en inledning till min TEN1 (tentamensuppgift1-inlämn fr 19/9).
* Varit nere på Grappa en sväng med Hasse.
* Sett Mamma Mia!. Filmen var verkligen en "feelgood-rulle"..
* Hämtat ut beställd kurslitteratur för 1258 kronor.
* Softat lite.

Denna helg är helt basketfri. Tjejerna har återhämtningsträning. Två pass skall de genomföra mellan to-sö. Utav dessa skall ett vara ett styrkepass & det andra ett konditionspass.. På måndag kör vi igång med fokus mot seriepremiären som närmar sig. Kommande helg bär det av till Borås och en träningscup där vi kommer möta Marbo Basket, Brahe Basket & Norrköping Dolphins. Det blir intressant. Rapport följer därifrån. Räkna med det..

Skolveckan som kommer är hyfsat bra. En föreläsning i studieteknink på måndag, VFU-föreläsning på torsdag och en IT-dito på fredag. Dessutom skall ju TEN1 in då.. Du kan inte redan glömt det, bara några rader sedan du läste det ju.. ...just det FREDAG..

På söndag är det avslutning med teatern. Bowling & buffé gissar jag på att det blir. Vi skall i.a.f samlas i bowlinghallen det är ingen direkt okvalificerad gissning..

Nu skiter jag i det här. Ska gå och lägga mig och läsa. Kurslitteratur, fast det är en skönlitterär bok.. Magistern av Frank McCourt..

1 kommentar:

Chrissan sa...

Du är utmanad!
Kolla min blogg!