onsdag 5 december 2007

Att kissa i ett varldshav...

eller Hur man gor pa en avlagsen kontinent.

Jag har massor att beratta, men just nu far jag inte ner tankarna till fingrarna som i sin hand ror tangentbordet..

Vi har sett mangrovetrad som format labyrinter vi har shoppat pa gatorna, vaxlat svart....ja helt enkelt varit turister. Nu ar vi halvvags igenom resan, jag har hemlangtan.. Forlat, men jag vill ju vara arlig med er..mina lasare. Hursomhelst.. Jag har upplevt manga saker, som jag vill dela med er..men ni far vanta till jag kommer hem om ni klarar det. Jag orkar inte ladda upp bilder harifran. Varmt ar det, brant mig har jag gjort, basketen saknar jag...

Jag hade massor med bra saker att skriva om har nar de skulle ha oppnat..nu, fem timmar senare har jag sett Zlatanns Inter kora over Lazio och druckit ett par Caipiriniha... Vem blir inte sinnesslo da?? =)

Jag far nog avsluta har, innan det blir varre...typ =)

Inga kommentarer: