fredag 7 december 2007

Mr Hotel Pueblo Caribe

...that´s me..
Igar vann jag en tavling.. Jag kan titulera mig Mr Hotel Pueblo Caribe numera. Jag hade inget val och tvingades antra scenen, drack lite tequila, sjong, dansade.. Ingen utmaning for en san som mig..Succén var total. Nu, dagen efter har alla refererat till mig som "min hjalte"..antar att det inte enbart ar daligt. =)
Momenten var intelligens, styrka & kunskap...

Jag har en massa upplevelser att delge. En kul grej.. "Det vimlar av utlanningar har..". .. sade erik (fran Falun) och det e ju lite kul..

Jag vet inte riktigt hur jag skall fa er att forsta allt kul, men jag far beratta nar jag kommer hem. I morgon skall jag ut och aka katamaran, bada, dyka. Najs varre..

En forklaring till forra rubriken..den var mest provocerande, har ar smutsigt och skitigt pa de flesta stallen. Man blir lite ledsen av all smuts. Losdrivande hundar & katter hor till vardagen.

Dyktripp i morgon lar bli en upplevelse..

Inga kommentarer: