måndag 8 oktober 2007

...countdown..

..to action. Jo visst. På lördag börjar allvaret med basketen. Damligapremiär hemma. Brahe kommer på besök. Detta skall bli roligt och jag är lite spänd..fastän jag inte skall vara på planen (dels är jag ju inte kvinna..och dels är jag ingen basketspelare). Som Team Manager ansvarar jag för det rent praktiska vid sidan av basketen..som att t.ex se till att vi har rätt matchställ, att vi får mat på resorna och en massa annat.

Igår, söndag var jag i lägenheten där våra utländskor ska bo. Jag monterade lite möbler, bar lite grejer och fixade tillsammans med några andra ideella själar. Tjejerna kommer på onsdag, och då väntar det tre träningspass innan seriepremiären på lördagen.

..jag har en känsla av att det kommer bli lite mer basket i min blogg framöver. =)

1 kommentar:

Anonym sa...

gratttis till segern