onsdag 3 oktober 2007

Nummer 40

Detta är mitt 40e blogginlägg här. Det kanske man skulle fira? *slänger serpentiner*

Jag har på denna sida bloggat om både det ena och det andra, från basket till skolarbeten, datorköp och idrottsresultat.

Vad skall jag blogga om idag då? Jag vet inte egentligen..men jag hittade en rolig tjuvlyssning här.

Basket:
Om en vecka kommer de utländska tillskotten till damtruppen. Det skall bli spännande att få se vad de tjejerna kan göra tillsammans med de övriga. I helgen som var spelade vi en träningsturnering i Södertälje. Hur det gick? Det kan du få reda på om du använder denna länk..

Nu skall jag vidare i verkligheten..och Facebook

1 kommentar:

Anonym sa...

på tal om tjuvlyssningen.... Jag vet EN av dina elever som inte visste vad demokrati var. Stackars barn...//Journalisten