tisdag 16 oktober 2007

Där fick ni, Brahe.. =)

Vi vann.
Tjoho. Det var en skön seger för mina (våra... ..hmm...EB's damligalag) i lördags. 72-71. Inte ett dugg spännande.. =) Jag såg tydligen ut som om jag skulle smälla av vid slutsignalen. Nu laddar vi om inför kommande helg. Då skall vi ner till Borås och spela mot Marbo. Våra utländska spelare verkar komma in i gänget på ett bra sätt. När de nu får lite fler träningspass tillsammans så blir det säkert ännu bättre.

Jag hade en massa tankar i skallen igår när jag skulle lägga mig att sova. Det är ju oftast då de kommer, tankarna.. Alla saker man borde hunnit med, saker man skall göra.. Nu finns de inte kvar alls. Det var väl såklart de vanliga existensiella grejerna. Jag minns ärligt faktiskt inte. Kan det bero på åldern? (Nä, tyst. Svara inte på det).

Glöm inte bort att det är landskamp i fotboll på onsdag. Sverige spelar mot Nordirland och vid vinst är "vi" klara för EM nästa sommar. Även Nordirland har chansen att ta sig vidare, men då måste de vinna sina återstående matcher.

Nu är det dags att ta tag i resten av dagen. Det är ju elever som skall tas omhand och sådant. Träning ikväll i Bollhuset oxå..

1 kommentar:

Unknown sa...

Grattis! Det var synd att vi inte kunde komma och kolla! Existentiella frågor är skoj, vad funderar du på?