fredag 15 juni 2007

Semester

Rätt skönt. Jag har iofs inte gjort något speciellt ännu, men man måste ju få ta det lite lugnt oxå, eller hur? Idag är det basketträning igen och efter det så skall jag iväg och fira en kompis som fyller år. Det blir dock relativt lugnt för undertecknad eftersom jag har en fotbollsturnering att ta mig igenom på lördag. Skogstopr är spelplatsen (efter 12), efter matcherna är det bankett och underhållning. Jag skall även hinna med en inflyttningsfest. Skönt att ha saker att stå i i.a.f ;)

Söndagen består sedan av teaterträning såklart..och sedan årsmöte med basketen.

Jag kan ju även berätta för alla intresserade att jag fick brev från farbror doktorn igår. Mina prover visade att jag är frisk, känns som en lättnad..och nu vet jag att någon kanske tvivlar, men alla proverna var normala. Ha!

Längtar redan till alla härliga vinteridrotters säsongsstart.
Basketen..och så klart hockeyn...

Inga kommentarer: