torsdag 21 juni 2007

Midsommarafton

..denna traditionsenligt återkommande högtid. I år skall den firas (som vanligt) i stugan ute i Näshulta. Det blir väldigt familjärt, som vanligt. Det är jag, T, A & M systrarna, ena systerns sambo plus en kompis till dem. Mat, god dryck och trevligt umgänge. Har vi tur kanske vi får fint väder oxå.

Idag var jag förresten hos Polisen. Nä jag hade inte gjort något olagligt. Jag var där för att låna lite gamla poliskläder till stadvandringarna i sommar. Hittade en asschysst kask (slå upp det om du inte vet vad det är för något ;) ) och en rock. Det kommer att bli varmt, men man får se det ur den positiva vinkeln..man kanske går ner litegrann i vikt. Nu skall jag softa resten av kvällen har jag tänkt mig.

Glad midsommar på er alla.



Just ja. Jag har ÄNTLIGEN fått de sista avsnitten av O.C av E. Tog bara en evighet. Men nu får man äntligen veta hur det slutar för Cohens, Coopers, Nichols och de andra. Avslöja INGET, gör du det är vi fiender för en lång tid framöver..

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du fick dem i alla fall tillslut! :)

Anonym sa...

Ha en jättefin midsommar! Trilla inte i sjön OCH lägg dej inte i några jordhögar på Myrstigen...

Anonym sa...

...och nu tycker jag att det är dags att uppdatera bloggen. Var det en hård helg?