torsdag 28 juni 2007

..det föreligger ett visst tryck...

..på undertecknad att skapa nya blogginlägg.




Nu är det såhär..att jag tycker det måste hända något för att det skall vara värt att rapportera om.. Något sådant har jag krasst inte varit med om den senaste veckan. Jag har (sedan det senaste blogginlägget) firat en lagom trevlig midsommar med familjen (å den var precis som jag förutspådde i mitt förra inlägg..), jag har softat, kollat lite fotboll, tränat lite basketdamer, kollat lite film, gått ett par varv på stan, ätit mat... Mer aktiv än så har jag inte varit. Vem kan möjligen ha ngt intresse av detta? Inte sjutton vet jag. Tror inte ens min mor *evil grin* kan ha intresse av detta.. ;)

I morgon= fredag. Sista träningen med damlaget innan "egenträningen" tar vid. 1a augusti kör vi igång igen. På lördag & söndag kör vi sista repetitionerna innan sommaren med teatern.. (biljetsläpp 1 juli).

..sen blir det väl ren tristess, antar jag.. Tur att det finns vissa ljuspunkter...som att läsa andra bloggar.. =) Heja Ica!

5 kommentarer:

Anonym sa...

så fel man kan ha *even more viscious grin*

Rätt skönt när det inte händer nåt också. Det är väl därför man har semester...

Moggelito sa...

Anonym. Jag gav min mor som ett exempel. Jag tror ju inte ens seriöst min mor skulle läsa detta med intresse...eller vad sjutton vet jag.. =) Come on.. Show yourself.. =)

Unknown sa...

Vem fan är Jonas Månsson?

Anonym sa...

"show yourself..."

Jo -din mor läser faktiskt din blogg med stort intresse...
obvious enough?

Anonym sa...

tjaba moggekungen!!!!
du kommer kanske upp och gästlirar lite innebandy nu på onsdag omm du inte tycker det krasst händer så mkt....
fan jag tycker inte det äer nice bajs mot oss där uppe att du tagit sommar lov
ha d pizzakungen