tisdag 22 maj 2007

Skolresa och huvudvärk

Ungefär så har min senaste vecka sett ut. Mellan onsdag och torsdag förra veckan befann man sig i Gbg på klassresa tillsammans med en av klasserna på skolan. Eleverna skötte sig ypperligt och det var en mkt trevlig upplevelse. Jag slänger upp lite bilder här under veckan.

Nu till andra delen av min rubrik. Jag har haft ont i skallen sedan söndagen 13 maj. Lite jobbigt. Jag funderar på om jag kanske skulle kolla mitt blodtryck. Blä.

I övrigt så rullar det på. Vi hade en första sammankomst med sommarens Dramatiserade Stadsvandringar. Det vore ju bara såå skoj att får vara med där oxå, men det vete sjutton om jag har tid och ork egentligen. Man får ju inte ta på sig för mycket..har jag hört. I helgen ska jag iväg på Hallvärdskryssning med EB-folk. Lär ju bli intressant.

Känns inte som jag har någon vidare inspiration just nu för att blogga. Så jag avslutar här.

























....eller här i.a.f ;)

Inga kommentarer: