tisdag 10 april 2007

Tillbaks i vardagen...

Så var då påsken över, det är dags att falla in i rutinerna igen. Iofs så är det skönt på något vis, men jag hade gärna haft en vilodag till.

Undertecknad sysslade med en massa olika saker på påsklovet. Vi passade på att spela lite fotboll i Tunahallen, där jag naturligtvis skadade mig också. Jag fick en spark på utsidan av vänstra vaden, men fortsatte spela ändå) (sparken resulterade i rejäla smärtor/haltande framåt sen eftermiddag/kväll samt två dagar framöver). Det blev följdaktligen mycket filmtittande under onsdagen & torsdagen.

I fredags var vi ett helt gäng som åkte på kryssning. 25 av mina vänner och jag. Birka Paradise. Kul hade vi. Länge, och mycket. =) På lördagen när man väl landat hemma kom en god vän med flickvän över till mig. Vi planerade och spånade lite inför det kommande bröllopet på nyårsafton (ja DE skall alltså gifta sig...med varandra..inte med mig).

Söndag till måndag spenderade jag hos en kompis i Västerås. Vi softade, spelade Nintendo Wii, kollade lite film, åt mat och softade i ren allmänhet. När jag sedan skulle åka hem igår hade SJ bestämt sig för att verkligheten inte skulle stämma överens med tidtabellen på deras hemsida. 21.35 gick det inte ALLS något tåg hem till Eskilstuna. Som tur var lyckades jag muta min polare att skjutsa hem mig.

Nu skall jag jobba så det är dags att bryta här.


Hej hopp....

=)

2 kommentarer:

Ica sa...

Åh, nintendo Wii är den bästa uppfinningen på länge

Åsa sa...

Vi kan gifta oss med dig också!