torsdag 29 mars 2007

Idag: Nervös!

Gårdagen kom och gick. Det var väl en ganska bra dag ända tills di svenske fick på nöten av de efektiva Nordirländarna. 2 chanser- två mål. Vad säger man. E-F-E-K-T-I-V-I-T-E-T! Att swedan de blågula borde kunnat utnyttja sina chanser lite bättre kan man ju tycka vad man vill om. Nog om fotbollen. Det är ju inte den som rubriken syftar på, utan det handlar om kvällens hockey.

Antingen skaffar Hv71 eller MoDo sig "matchboll" efter kvällens match i Kinnarps Aréna. Heja HV. Jag skall såklart se matchen. Ingenting skulle kunna slita mig från teven ikväll. inte ens Drömtjejen. Skulle hon dyka upp så får hon snällt titta på hockeyn tillsammans med mig först. Efteråt däremot får hon antingen fira med eller trösta mig. =)

19.00 är det nedsläpp. Kanal5 är det som gäller.

Hv blå är de bästa. Heja, heja, heja, hv.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Vilken tjusig liten blogg du har skaffat dig! Har inte upptäckt den förrän nu, men bättre sent än aldrig! :) Kommer hem en sväng till helgen, nästa alltså... ska vi leka då?

Åsa sa...

Om ni ska leka (vilket jag starkt supportar) så kan jag köpa en BiB och bjuda lite ifrån. För att fira våren och påsken och livet...