måndag 23 april 2007

..så var baskethelgen över..

Billys Basket Cup. Så heter turneringen i basket som Eskilstuna Basket arrangerar. Undertecknad har arbetat med den hela helgen som gått. Det var alltså en rätt seg Mogge som gick och la sig i går (söndags) kväll. Så här slutade turneringen.

Nu är det alltså måndag och man sitter på jobbet. Funderar lite på vad denna vecka kan bära i sitt sköte. Handbolls-semi på svt24 ikväll, Champions League-semi i morgon och på onsdag(Heja man Utd!) och på torsdag var det något annat. Just nu minns jag inte vad... Kanske är en tidig släng av Alzheimers..vem vet. Nåja. det kanske kommer tillbaka.

Har haft en relativt vanlig dag på jobbet med lite trilskandes, busande och -såklart- helt vanliga elever. Nu återstår bara någon timme av arbetsdagen. Jag skall iväg med en av sjuorna på studiebesök i en kyrka här i stan. Blir nog jättespännande och intressant (OBS IRONI).

2 kommentarer:

Ica sa...

Studiebesök till kyrkan?? Vad är det för ett sätt?
Och IFK vann igår. Mycket behövligt. Ser nu att du håller på Man U. Då vet jag :) I den matchen gör jag det med.

Ica sa...

Såg förresten ett inslag från Billys på Lilla sportspegeln igår. Dock hörde jag inte vad de se för jag såg det på gymet utan ljud.