måndag 22 november 2010

Hej hallå..

Fan, vad dålig jag är på att blogga. Jag får kanske skylla på att det varit mycket att göra på jobbet. Ja, jag har alltså fått veta att jag blir kvar på Odlarskolan resten av terminen. detta känns väldigt inspirerande och jag vet att jag gör ett skapligt jobb i.a.f.

På hemmafronten så har jag kaklat klart i mitt kök, men kan inte lägga upp några bilder ännu eftersom lillasyster fortfarande inte lämnat tillbaks kameran hon lånade för sin USA-resa.. Ja, det var en fet pik till henne..

Det har såklart även blivit en del basket. Sedan sist så har vi spelat två matcher. Vi vann den ena (mot Kringlan) med sisådär 40 poäng, och nu igår (söndag) förlorade vi borta mot Solna. Vi gjorde ingen bra match och kan bara hoppas att vi får en bra träningsvecka, så vi kan ladda om inför lördagens hemmamatch vs Alvik.

Jag beställde en soffa idag.. Inte gratis på något sätt, men så var den sjukt snygg och skön att sitta/ligga i. Jag är värd den.

EDIT: Jag avbeställde den även senare under kvällen, eftersom jag bestämde mig för att lägga krutet på det där andra denna månad..när nu utrymme väl finns. Vuxenpoäng till mig?

Soffan får helt enkelt vänta..


..jag råkade även glida in på körskolan på hemväg idag..och skrev in mig. Jag har bokat ett antal lektioner och tanken är att jag skall försöka ta körkort på ett väldigt intensivt sätt. Mer säger jag inte just nu..

Inga kommentarer: