söndag 17 oktober 2010

Yes!

Det har gått två veckor sedan mitt senaste inlägg. Jag tänker inte be om ursäkt för det, utan den som vill får läsa..när och om man har lust. Jag bloggar under samma premisser. Självklart underlättar det också om man har något att skriva om.

Igår kom äntligen första serievinsten för oss. Så jävla skönt, även om det blev lite väl spännande på slutet då Polisen forcerade grymt på slutet och vi blev lite stressade. Men vi tog oss igenom det där och har nu fått den första segern, som jag hoppas ska följas av fler..

I fredags var jag på bio med Alhag. Vi såg den svenska filmen "Himlen är oskyldigt blå". En ganska bra film, faktiskt. Sevärd. Det var väl egentligen bara den första scenen som kändes lite onödig..

Jobbmässigt så vet jag i skrivande stund att jag är kvar på Odlarskolan som hemkunskapslärare oktober månad ut, därefter får vi se. Vikariejobb finns det ju alltid.

Nu ska jag ägna mig åt något annat.

1 kommentar:

Anonym sa...

Kul att du ändå updaterade,
kram/K