fredag 16 april 2010

..snart så..

...snart så vad? Jo, snart så åker vi upp till Östersund med basketlaget. 14.00 avgår bussen mot den lilla staden norröver. Vi skall som bekant spela kvalmatch där mor Jämtland Vi har ju vunnit våra kvalmatcher hitills, och dessutom har den del andra resultat gått vår väg så att om vi vinner i morgon är vi redan klara för division 1. Oerhört skönt..men inte klart än..även om vi har en jättechans att slå dem på bortagolvet. Rapport kommer, var så säkra..datorn får nämligen följa med norrut. Något annat vore ju otänkbart.

Igår inleddes finalserien i hockey. Hv71 gjorde två mycket bleka perioder men avslutade ändå på ett positivt sätt..så jag är optimistisk inför lördagens match i Jönköping.

..och inte blev man gladare i morse heller när man såg den härliga blötsnön ligga överallt. Bedrövelse var det man kände då.

Eftersom eleverna jag skulle haft i matematik just nu, faktiskt, haft nationellt prov i samma ämne så ställde vi in lektionen. Det gav mig tid att göra detta inlägg. Sedan har jag ev svensk/engelska-lektion..och därefter skall jag jag moffa pastagratäng..sedan drar man mot Östersund..som sagt.

Over and out!

2 kommentarer:

För en hel vecka så? sa...

Kan man inte få se lite hemma bilder ?
Kana vara ett smart drag då jag tycker att du verkar var en kul kille i sina bästa år!

Moggelito sa...

..jasådu.. ;)