lördag 30 januari 2010

Lediglördag

..så var det helg igen och efter en fullspäckad jobbvecka är det väldigt skönt att konstatera att det är en helledig helg som man står inför..eller faktiskt redan befinner sig i om man ska vara korrekt..

Jag har faktiskt inte några särskilda planer heller, men det kanske blir lite fest ikväll, vem vet..det gäller ju att passa på då möjligheten ges.

Veckan som gått har förutom en massa jobb på Odlarskolan inneburit en hel del basket...och en jävla massa snö. Jag är så förbannat trött på snön och kylan nu. För tillfället har jag 17 minusgrader utanför fönstret. Inte så lockande att bege sig ut då, men jag "måste" ut en stund. Jag tänkte bege mig ett varv till Tuna Park för att se om man hittar något skoj där.

I morgon är det en viktig match i Premier League, Manchester United tar sig an Arsenal på bortaplan, tanken är att jag, Carre och ev ngn mer skall bege oss till O'Learys för att se matchen. Jag hoppas Rooney och co kör över londonfjantarna..

Jag återkommer...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Snart blåser varma vindar, gatorna torra och fina, allting blir så mycket enklare. -Melodi: Juni, Juli och Augusti... Vet att du inte gillar PG men håll med om att refrängen är något att längta till!

Moggelito sa...

..jag måste få säga en sak.. A.Nonym säger att "jag inte gillar PG" ..det är en underdrift. Jag avskyr karln.. INGEN annan skulle kunna komma undan med så mycket skit som han gjort.. Det är BARA han som kan ha ukulele och lergök som drivande instrument i en låt..och få en hit med den..(inte ens Tomas Ledin skulle kunna göra detta). ..men å andra sidan.. Folk köper ju "Smurfhits" också..

Anonym sa...

Nåja, alla har vi vår musiksmak och uppfattningar om artister. Men nu skall vi elda på ordentligt: Den bästa musiken någonsin från detta land - Kent? Nej. Kanske...nej, onödigt att räkna upp andra exempel när svaret är BRODER DANIEL!
Smurfa lugnt!