torsdag 12 november 2009

Snart är det fredagsmys..

Haha.

Gick ni på den? Jag är ju inte en sån kille som gör sånt. I varje fall inte nu. Jag är ju singel och myset är väl trevligare om man har just någon annan än enbart sig själv att mysa med. Inte för att jag inte trivs i mitt eget sällskap eller så, men.. Det vore ju trevligt med en flicka som sällskap också..

Matchen mot Stars i söndags...gick sådär. Vi förlorade med 20 poäng efter att ha tappat den andra perioden med hela 6-21. Detta tillsammans med totalt trettio turnovers gör det näst intill omöjligt att vinna en match. Men vi kan definitvt störa dem på hemmaplan om vi kliver upp lite till och får bort de misstag vi gjorde på bortaplan senast.

Veckan i övrigt har hittills bestått av jobb och träning. Jobbmässigt har jag varit på Skogsängsskolan igen. Där trivs jag. Jag har även hunnit med en dag på Lundby..och skall jobba där under fredagen med. En annan kul sak på jobbfronten är att jag har blivit erbjuden ett lite längre (5 veckor med möjlighet till förlängning) vikariat på Ärla skola. Smickrande, men jag är ju tvungen att kunna ta mig ut dit också. Jag mailade dem om mitt lilla bekymmer, så vi får se vad som händer på den fronten. Annars får jag såklart fortsätta i vikariepoolen.

Ikväll var vi i Södertälje med laget och tränade och spelade lite scrimmage mot Täljes div1-lag, som coachas av Herr Busk. Trevlig kväll.

Helgen är helt basketfri. På sätt och vis är det ganska skönt. Dock har jag inte en massa planer. I varje fall inte på fredagen..om nu ingen söt fröken anmäler sig frivilligt... På lördagen däremot riskerar man att bli "känd från TV".. Vi får väl se. K och jag skall i.a.f tillsammans med hennes syster & systers man åka till grannbyn och dansa. (Tyst, Erica. Jag HÖR hur du hånskrattar), men det är faktiskt kul att dansa. Vi får väl se hur bra det går dock.

..och kom sedan inte och säg att jag inte bjuder på smaskigheter här för er läsare..


I övrigt. Mycket mer att tillägga? Nej, jag tror inte det...

1 kommentar:

Rico sa...

Det är inte bara Erica som hånskrattar.
Jag garvar föraktfullt o får ditt pinsamma leverne bekräftat.. ;)
Hahahahaha