måndag 10 augusti 2009

Grattis på mig själv.

..jag har namnsdag idag. Den enda som grattat mig (hittills) var min far, men det gjorde han bara för att jag grattade honom först. Ja vi har Lars som andranamn båda två.

Det var en kul träningsvecka förra veckan med dubbla pass för tjejerna, denna vecka kör vi bara enkelpass, men intensiteten ökas.

Jag har spelat tennis idag, för första gången på minst 4 år, man var lite ringrostig kan jag säga och lär behöva stränga om mitt racket utifall jag vill kunna använda det framöver eftersom strängarna är väldigt lösa. Jag är utslagen ur turneringen men spelet kom allt mer mot slutet.

Apropå träning. Undertecknad har gått och anmält sig på BalanZe - "en oas för träning, hälsa & livskvalité". Nu jäklar ska jag ta tag i det där. Jag får köra på egen hand fram tills invigningen 1 oktober, men sedan så...

I morgon är det en ny dag. Tisdag heter den visst.

Inga kommentarer: