söndag 16 augusti 2009

9.58!

Helt sjukt!



Tidernas snabbast 100-meterslopp. Jag är imponerad.

Jag är även sliten efter tuff vecka. Bra träningar med basketen, ytterligare en tennismatch (med bättre resultat-dock fortfarande förlust), EM-kval i basket för damer igår, lördag i Norrköping. Jag var där och såg Sverige besegra Portugal med 67-50...detta utan att imponera allt för mycket.

Har spenderat dagen med att se en massa sport. Bl.a såg jag Man Utd besegra Birmingham, Liverpool få stryk av Tottenham och noterat att Blåvitt tappade poäng hemma mot Helsingborg. ..inte den mest produktiva dagen i mitt liv kanske, men måste man alltid göra något?

Nu kliver man strax in i en ny vecka som inleds med att min äldsta lillasyster blir 30 år. Stort partaj på lördag ute på landet. Det blir förhoppningsvis väldigt kul.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hur blir det med pluggandet i höst?

Moggelito sa...

..troligen inte..