måndag 6 juli 2009

Vadan nytt?

Jodå.. Jag har sett lite EM-basket. U-18 EM för tjejer pågår ju i Södertälje. Har varit på plats en dag, har hängt med Blomqvist. Njutit, festat litegrann, softat, skruvat möbler hos pappa m.m.. Minglat på Sundbyholmstravet i en sponsorgrej med Rekarne Sparbank.

Ikväll hade vi basket-try out, jag filmade. Kul att se tjejerna spela lite igen. Det var förstås EB-tjejer med och så två stycker inbjudna Lettiska tjejer. En som var sisådär 187 cm lång, den andra omkring 165. De såg väl spelmässigt skapliga ut i mina ögon, vi får se vad coach Gabrielsson tycker när hon får studera dvd'n.. Den som lever får se.

Ska från och med nu och en vecka framåt vara kattvakt till Kristins "små" grabbar. Albin & Leo. De har bott hos mig förut men återbekantar sig just nu med lägenheten igen.. Det blir nog bra.

I morgon blir det mer basket i Tälge.. Sverige spelar ju..

Nu orkar jag inte skriva mer.

Inga kommentarer: