tisdag 30 juni 2009

...under the sun..

..nu har vi haft rejält varmt i Eskilstuna i över en vecka. Underbart skönt. Ledig är man också dessutom.. Visst, man orkar inte alltid göra något i värmen..men måste man verkligen det? Nä, jag tänkte väl det.

Sedan mitt senaste inlägg har jag spelat klart teatern. Publiksiffran i torsdags korrigerades till 350st och sedan hade vi ca 180 i fredags i konkurrens med fotbollen och avslutningsvis ca 150 på lördagsförmiddagen. Det har varit underbart kul att arbeta med det gänget vi var därute. Jag har för övrigt en idé om vad jag skulle vilja göra härnäst, men det är många saker som skall falla på plats för att det skall gå att ro i land.

I söndags var jag och kikade på mitt gamla gäng i Stadsvandringarna, och igår lunchade jag med Peter, regissören och vi samtalade kring föreställningen.

Resterande del av måndagen spenderades hemma i fläktens sällskap. Såg Forrest Gump för första gången på ett antal år. Jäklar vad bra den är egentligen.

Idag finns det läge på att åka till Rothoffsparken och lägga sig i solen med några vänner.. Jag får se hur det blir med det.

Jag är lite frustrerad över att det blir så varmt och ljust i min lägenhet så tidigt nu. I morse vaknade jag t.ex 05.07 och lyckades inte somna om förrens närmare klockan 08.00. Det rubbar sömnen en hel del. Tur man är ledig hela sommaren så man hinner ta igen sig..OK inte riiiktigt hela sommaren, men en hel del. Det är bara något enstaka basketåtagande jag har, men i stort sett så..

Inga kommentarer: