torsdag 11 december 2008

Är jag en dålig människa?

Eftersom:


- jag bloggar för dåligt?
- jag frossar i Julmust?
- jag spelar en del tv-spel också istället för att enbart plugga?
- jag verkar få lida för andras misstag emellanåt?
- jag är dålig på att höra av mig till folk som betyder mycket för mig?
- jag använder fula ord när jag förlorar i spel?
- jag fick slita i två dygn för att få ordning på min dator efter formateringen?
..och mer därtill..


..litegrann som Jim Carrey i Liar, liar kanske?
- I'm getting what I deserve. I'm reaping what I sow. I'm...

..äh.. Jag kanske bara är fånig.

Jag har sedan mitt senaste inlägg hunnit:
Blivit godkänd på en hemtenta & en salstenta, blivit underkänd på en salsdito. Varit i norr och fått stryk med basketdamerna. Tränat, pluggat, softat samt en hel del mer. Snart går vi på julledighet. Vi avslutar 2008-delen av basketsäsongen med bortamatch mot Sundsvall nu på onsdag, därefter är vi basketlediga till den 28e. Skolan håller på till den 19e. Sedan börjar man 2009 med omtenta på Läs och skrivinlärning den 5/1..


Nu vet ni lite mer..

4 kommentarer:

Anonym sa...

Näj på alla punkter UTOM:
Att du bloggar lite för sällan, det är det enda som gör dig LITE sämre.. ;)
Ha d bra

Unknown sa...

Du är inte dålig! Du är bra ju! Puss på juleskinkan!

Anonym sa...

Och det finns fler som överkonsumerar julmust - men det är ju inte så konstigt när man bara får dricka julmust när det är juletider!!!!

Skaru med till Fkp på nyårsfestlighet? Alla undrar... :-P

Solkungen sa...

Du är ingen dålig människa för då är jag det med. Vi är helt enkelt periodare. ;)