måndag 17 november 2008

Ny vecka..nya tag..?

Det blev förlust i fredags kväll uppe i Luleå. Skitjobbigt att inte vara på plats och kunna stötta tjejerna. Jag satt ju och följde matchen online tillsammans med Hasse & Jaime. Vi lirade tv-spel och snackade. Mycket välbehövligt för alla tre.

Lördagen spenderades bland annat hos en vän där det fikades och snackades en massa. På kvällen hade jag lite folk hemma...vi lirade RockBand. Undrar vad grannarna tyckte.. ;)

Igår, söndag sov jag länge och sedan for jag ut till Tuna Park med systrarnas pappa för att kika på en vinylspelare till honom. Vi hittade inte den modellen vi var ute efter. Jakten fortsätter. Han bjöd på lunch och sedan åkte vi hem till honom och kollade fotboll.. ..vi bor ju grannar så det var inte så långt.. Efter ett par matcher gick jag hem och kollade på Gladiator. En grymt bra rulle.

Den veckan som just inletts är fylld av saker, som vanligt. Praktik hela veckan. Basketträningar som för övrigt är extra spännade idag, måndag.. Vi har ju en ny provspelare här som skall vara med oss. Enligt Kelsey är hon i varje fall trevlig och personlighetsmässigt verkar hon passa in i laget. Jag skall på elitseriehockey på torsdag, ska visserligen inte se mitt älskade Hv..men det blir en tripp till Gävle och Läkerol Arena. Matchen som skall ses är Brynäs IF mot Färjestad BK. Karl Hedins bjuder på resan, mycket snällt av dem. Bra företag det där.. ..mer reklam än så blir det inte.. De sponsrar ju BIF och är baserade här i Eskilstuna.

På lördag drar vi till Visby med laget. Förhoppningsvis kan vi vinna där, och sova gott på den där kalkstensön.

Det händer säkert fler saker, men jag hinner inte skriva mer just nu.
..jag måste ju försöka se ut som om jag har fullt upp på VFU-n..

Inga kommentarer: