torsdag 30 oktober 2008

Hallå igen

Länge sedan jag skrev här nu, men jag har haft ett par tuffa veckor. Det har varit inlämning av hemtenta #2 ..och komplettering av #1. Sedan har ju som vanligt basketen tagit en stor del av den tid som funnits kvar.

Vi har inlett lite knackigt med fyra förluster på lika många matcher, men då skall man också veta att vi mött ett förmodat finallag (enligt dem själva i.a.f), de två finallagen från i fjol och ett Marbo med en grymt bra amerikanska. Sedan har vi Brahe hemma nästa söndag. Det blir en kul utmaning. Det är för övrigt också enkronasmatchen, så det är fri entre och våra sponsorer betalar en krona var per åskådare, så se till att gå man ur huse nu.. =) Vi vill ha erat stöd från läktaren..

Kusin Kimona som jag skrev om i mitt förra inlägg hade tydligen slitit av det främre korsbandet, vilket känns jäkligt bittert. Säsongen över för hennes del, kanske karriären i värsta fall..det tar ju mycket energi att komma tillbaks efter en så allvarlig skada. Mina tankar är med henne. Stackaren.

Skolmässigt har jag nu påbörjat kursen "Lärarens arbete". Jag har än så länge bara haft två föreläsningar, men det här blir säkert intressant framöver..

Nu har ni i.a.f blivit lite uppdaterade..

Inga kommentarer: