tisdag 21 oktober 2008

Fan!

...det är mycket nu..

Skola
Familjära grejer

Ska det vara såhär?


..OK.. Allt är inte nattsvart, eller ens grått. Det finns roliga saker också. Fast ibland är det svårt att hitta dem.

Marbo hemma på söndag. Sjukt viktigt att vi får vinna den matchen. Vore så jäkla skönt med tanke på att vi pressade Telge i söndags. Fan, jag trodde verkligen vi skulle ta dem när vi hade dem på gaffeln, fast det var väl just det faktumet att vi insåg att vi kunde vinna som stoppade oss. Att tänka är inte alltid bra. Nya tag. Heja oss!

Ser även fram emot möjligheten att sopa banan med vännerna i Dream Team.. Det börjar ikväll..

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh snart e jag ikapp dig i Dream team, snart lyfter mina gubbar...

jag har börjat en urflippad Blogg-Saga i min blogg....

http://ricobranting.blogg.se/2008/october/blogg-saga.html#comment