tisdag 7 oktober 2008

Dream Team..and then some..

Nu när tävlingen i Aftonbladet startar är det dags att fixa ett lag, anmäla sig till min liga BOBBYORRBACONBURGERTROPHY, japp så heter ligan. Länken tar dig direkt dit. Ju fler desto roligare.

Dessutom har det blivit förändringar i schemat för veckan.
På onsdagen ska jag efter träningen kolla på Champions League Hockey. Hv71 vs HC Bern.

Torsdagen är inte längre basketledig.Träning vanlig tid. Iofs så är det fullt förståeligt. Seriepremiär på söndag ju, vi kan ju inte ställa in träningar då hursomhelst. Kanske ska jag vara med och handla hem lite varor till våra utländska spelare under dagen där också.

För att verkligen röra till strukturen på sidan skriver jag här nere om vad som hände idag. Skolan blev lite tung, men samtidigt är det spännande. Vi skall få genomföra opponering på en basgruppskamrats utkast till TEN2. Blir spännande, eftersom en annan kamrat i gruppen skall kika på mitt utkast.. Så då är det väl lika bra att man börjar arbeta med detsamma.

Ingen rast ingen ro här inte..

1 kommentar:

Anonym sa...

Åååå du ska få så mkt stryk i DreamTeam...