onsdag 17 september 2008

Liten panikkänsla

..inför det här med TEN1 (inlämningsuppgift på skolan). Den skall vara inne på fredag morgon. Jag är inte klar med den ännu fast jag arbetat med den i flera dagar. Det är ett speciellt parti i den som är extra jobbigt. Jag hoppas kunna få ihop den under dagen idag, för att hinna få någon sorts respons innan inlämning. Vore ju skönt. Dels så man kanske minimerar de avsnitt som kommer behöva kompletteras i efterhand, dels för att man missar småsaker när man suttit med samma text i flera dagar.

Låt oss nu hoppas att jag lyckas knyta till säcken idag..eller absolut senast i morgon.

Lite mera skola. Idag fick vi veta våra VFU-placeringar. Jag hamnade på mitt förstaval. Slottsskolan. Det innebär alltså att det är där jag kommer göra all min praktik under min utbildning. Trevligt.

För övrigt så är jag förkyld också, och då vet ni alla därute hur synd det är om oss killar då. Ni kanske kommer ihåg den där reklamen får måååånga år sedan "..ni tjejer snackar om att föda barn.. Ni skulle bara veta hur det känns när en kille är riktigt förkyld.." =) Så känns det..

Dessutom har vi en träningsturnering i Borås denna helg med basketen. Det blir förhoppningsvis kul och intressant. Läs mer här.

Nu måste jag återvända till skolarbetet..

Inga kommentarer: