måndag 2 juni 2008

One hundred blogs, and still going strong..

..såhär såg det kanske ut på sent 1800-tal i Eskilstuna.
Notera den urtjusige konstapeln...



..detta kan man uppleva de två kommande söndagarna och under augusti månad.

Vad har då skett i livet sedan det senaste inlägget? Jo, det har jobbats såklart. Har hunnit med att träna litegrann. Njutit av värmen, handlats kläder, personalfestats, generalrepeterats, grillats, festats litegrann, hafts premiär och sett den senaste Indiana Jones-filmen.

That is why I may have been absent for the whole week.

Nåväl. Idag var det release på Den Första Utgåvan av Mackmyra Whiskyn. Den ingår i beställningssortimentet hos Systembolaget. ..och man får alltså vänta och se utifall man får någon flaska tilldelad. Det finns tydligen bara 30 000 flaskor att tillgå. Jag var nere och beställde en flaska till mig och en till min far.

Detta är det hundrade inlägget i min blogg förresten.
Trumvirvel

Nu längtar man riktigt mycket. På att det skall bli lördag. Fotbolls EM inleds ju då. Vilken fest det kommer att kunna bli. Jag tror Italien kan komma att gå hela vägen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

lasa hela bloggen, ganska bra

Anonym sa...

Ja, troligen sa det ar