måndag 30 juni 2008

EM är slut.

...och fel lag vann. Kanske inte sett till spelet i själva finalen, som var tråååkig, men det kändes inte kul ändå. Dessutom tror jag att jag kan vara på gång att bli sjuk. Ont i halsen.

Skönt att man kanske kan få vila upp sig nu, det är ju fem veckor till Olympiska spelen, det är tid som kan behövas för att komma ifatt.. Det har ju blivit för många sena kvällar och kanske någon enstaka öl för mycket. Nu skall kroppen få en ärlig chans att vila sig.

Reser till Jönköping på torsdag för bröllop. Tills det blir det lugnt.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du är ju störd.
RÄTT lag vann.
Roligaste spelet o massor med mål..
Passningsspel så man får ribba..
Kan det bli bättre o rättvisare???
TråkTyskland kan ju dra åt helvete

Moggelito sa...

..men lilla Rico.. ;) Läs vad jag skriver.. Jag tycker fel lag vann...inte till spelet... Utan jag HÖLL på dem..ungefär som du håller på Mora.. ;)

Spanjorerna var bättre, men det var ändå en trist final. Di spanske imponerade bara i en match egentligen..det var mot ryssarna i gruppspelet..

Kram på dig.. =)

Anonym sa...

Ja det är ju det jag menar, då vann inte alls FEL lag..
Vakna
:)