måndag 5 maj 2008

Inlägg nummer 93

..sedan starten 8e februari 2007. Jag har sedan dess bloggat om en hel del olika saker. Det har av en naturlig anledning kommit att handla mycket om basket. Hur det blir i framtiden vet jag inte riktigt än, men jag har i.a.f erbjudit mina tjänster även kommande säsong.

Jag har inte bloggat dagligen, utan snarare när jag känt att det funnits något kul/spännande/irriterande att blogga om. ..eller om det bara helt enkelt gått för lång tid sedan det senaste inlägget. Antagligen kommer det se ut på ett liknande sätt i framtiden. Den som följer med här framöver får se hur utvecklingen blir.





På onsdag skall jag till Skansen för att tillsammans med skolans Friends-elever i årskurs åtta ha en trevlig, kul och förhoppningsvis lärorik dag. Det blir artistuppträdanden på Sollidenscenen också. Kul.

Inga kommentarer: