måndag 3 mars 2008

Tack!

..alla som firade min födelsedag. Tack alla som skickat glada, trevliga meddelanden med samma fokus.. =)

Tack Mirenda, Hannah, Linda, Madde, Marie, Gurran, Kimona, Gabi, Sofia, Jenny, Kelsey, Erica, Ellen, Andjela och Annis. Sången och vinsten igår gjorde mig rörd och mycket glad. Jag tror det var tur att Rolle & Pedda inte sjöng (kanske gjorde de det, men jag hörde inte deras röster i.a.f). Det kan iofs berott på att jag blev så överrumplad. Hursomhelst så har jag haft en trevlig helg med tårta och annat smaskigt.

Drömmen om ett slutspel lever ännu efter vår underbara vinst igår, å andra sidan kan en förlust borta mot Södertälje på onsdag betyda att vi får kvala. Så illa vill jag inte att det skall gå. Vi får helt enkelt göra vad vi kan så får de andra göra sitt.. Låter väl smart...?

Veckan som nu börjar har en hel del kul i sitt sköte. Det skall spelas volleyboll, has friluftsdag och ses hockey på torsdag. Det är ju dessutom Champions League tisdag & onsdag


..någon som tror att det blir en lugn vecka?

Inga kommentarer: