måndag 10 mars 2008

Det finns en Gud..

..vill inleda detta inlägg med att tacka volleybollaget för vinsten, arbetskamraterna för en trevlig tillställning i fredags och mina vänner för det roliga spelet jag fick i present i lördags kväll.

Därefter väljer jag att tacka hela svenska folket för att gap-apan inte gick vidare från andra chansen..


Gaphals


Hemma hos mig hade jag samlat några vänner för att käka lite god mat, fira mig och ryckas med i Melodifestivalen. Ni skulle hört jublet då det var ett faktum att Johnson & Häggqvist inte tog sig vidare. Så skönt. Att hon sedan visar total brist på självinsikt eller vad man skall kalla det förstår man då man läser det här. ..hon tycker sig blivit bränd på bål, i och för sig..inte mig emot. Jag kan bidra med någon brännbar vätska så vi får riktig fjutt på det bålet.

Jag kom i säng vid halv tre-tiden och sov sedan till 12.55 på söndagen. Gissa om man behövde det. Söndagen spenderades som planerat i soffan, kollandes på en himla massa sport. Jublade bland annat åt hur kvartsfinalserien i Elitseriehockeyn tog sin form. Härligt att få se Hv71 slå ut Skellefteå, kanske redan nästa måndag..


Mästare?


..den som lever får se..

Känner mig lite småkrasslig, kanske är något är på väg att bryta ut i kroppen.

Ikväll börjar vi träna med basketen igen inför det stundande, förhatliga kvalet.

3 kommentarer:

Anonym sa...

NÖRD, du är en gaphals!

Moggelito sa...

...modigt att våga stå för den åsikten..alldeles anonymt. ;)

..seriöst..
Sådana kommentarer tas bort i fortsättningen.

Anonym sa...

haha Håller med dig fullständigt Carola är den värsta artist som finns Tror hon är gud själv :P Den där Anonym är Säkert Carola :P Hv71 tog ju sm-guldet självklart. Bara synd att så många ska lämna :/