måndag 28 januari 2008

Det är roligt att vinna...

Jag vill inleda detta blogginlägg med att tacka mina tjejer, ja alltså EB's basketdamer. Efter ytterligare en härlig kämpainsats i går- söndag- tar vi ett litet steg närmre slutspelet. Vi betvingade Visby Ladies på hemmaplan med 73-58. Detta var oerhört viktigt att segermarginalen stannade vid just 15 poäng. Vi torskade ju med sju pinnar på ön.. Detta ger oss fördel i inbördes möte. Stannar vi på samma poäng hamnar de efter oss. Just nu är vi bara en seger från slutspel. Låt oss få den, och några rena bonusvinster också, tack. Det vore så jävla skönt. Desutom är vi mer än väl värda det.

..skulle jag skriva om något mer också? Jag kommer inte ihåg. Det händer så mycket saker runtikring nu. Både vad gäller privat, arbete & fritid..

..den frekvente besökaren kanske noterar att jag ändrat lite småsaker i bloggen. Ombyte förnöjer, har jag hört.. Ombyten är bra..fast det innebär inte att ni skall sluta läsa min blogg.. =)

Inga kommentarer: